שיעור מספר 4: משחקי טיעון ברשת


ברוכים הבאים לשיעור מספר 4:

לאחר שלמדנו מהו מבנה הטיעון ואת חשיבותו אנו נשחק במשחק חברתי כיתתי, שבו אתם תתחלקו לקבוצות של 5 משתתפים בכל קבוצה, באופן אקראי לפי סדר ישיבתכם, שימו לב שלכל תלמיד יהיה מחשב.

במשימה הבאה: 

נשחק משחק תפקידים חברתי שבו כל אחד מחברי הקבוצה מגלם בעל תפקיד מסוים שנקבע לו מראש, לכל בעל תפקיד יש רשימת מקורות משלו ועליו לשכנע בטיעונים מנומקים ומוצדקים את חבריו לקבוצה בצדקת דבריו. לשם כך עליו להשתמש בכל המקורות ששייכים לאותו שחקן. 
בסוף המשחק תתנהל הצבעה באיזו דעה כל חברי הקבוצה החליטו לתמוך ולהיות בעדה.   
כדי להיכנס למשחק לחצו על קישור הבא To-Be education. 

משחק זה יאפשר לכם לחדד את הבנת הטיעון ומרכיביו, להמשיך ולפתח מיומנויות כתיבה, להעשיר את אוצר המילים שלכם ואת ידע העולם שיש לכם. תוכלו להיחשף למגוון רחב של דעות ואמצעי שכנוע מיוחדים שבהם משתמש כל אחד מחברי כיתתכם. המשימה מלווה בחוויה לימודית יוצאת דופן, מעשירה ומגוונת.
עליכם להכניס את הפרטים שאותם אתן לכם - הם כתובים על הלוח, ולעקוב אחר המשך ההוראות:

לחצו על 'כניסת תלמידים' בצד השמאלי העליון, ולהזין את קוד המשחק: 3702285לאחר שכל המשתתפים נרשמו וקראו את הרקע לדיון ואת המשאבים שלהם, יש ללחוץ על "המשך" כדי להפעיל את המשחק.


ושהטיעון הטוב ביותר ינצח....

בהצלחה :)

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שיעור מספר 1: מבוא